Welcomee

Heeey Mensen !
Welkom op m'n blog, hier komt egt VANALLES op te staan ! Wat ik meemaak, waar ik me mee bezig houdt, foto's en meer van zulke shit !

Op het moment ben ik ook bezig met Zero Days Project, dus bezoek ook deze blog even !
http://karin-zerodayproject.blogspot.com


XoXo

ENJOY !


dinsdag 21 april 2009

Ziekenhuis bezoek

Vorige week ben ik opgenomen in het ziekenhuis omdat m’n amandelen er moesten. Het was een zeer pijnlijke ingreep en ben er ongeveer nu bovenop ! 

SPM_A0216

In het ziekenhuis.

 SPM_A0214

Fijn zo’n infuus !

SPM_A0220

Gelukkig zijn er mensen die aan je denken (: Om de pijnlijke uren door te komen.

3 opmerkingen:

Creaholica zei

hahaha oooh zie jouw kop dan op die eerste foto! wat zielig!

maaaar nu kun je lekkeeer aalweeer feeeesteeeeeeeeeeeeeee

you go girl

Anoniem zei

iel, zo'n ding krijg ik binnekort ook!

Anoniem zei

oh haha, dat berichtje was trouwens van.... MIJ!
(kimberly dus :D)