Welcomee

Heeey Mensen !
Welkom op m'n blog, hier komt egt VANALLES op te staan ! Wat ik meemaak, waar ik me mee bezig houdt, foto's en meer van zulke shit !

Op het moment ben ik ook bezig met Zero Days Project, dus bezoek ook deze blog even !
http://karin-zerodayproject.blogspot.com


XoXo

ENJOY !


zaterdag 2 oktober 2010

Creatieve wind waait door zwolle

Ooit wel is in kringloop winkels geweest? Ik kwam er haast nooit maar volgens mij ben ik nu officieel verslaafd!
Voor weinig geld met zo veel mogelijk leuke dingen weer uit de winkel komen.
Welke vrouw houdt daar nou niet van ?

Ik vind het in ieder geval helemaal geweldig! Zoals jullie al wisten ben ik mijn kamer aan het restylen. Met wat goedkope spulletjes bij de kringloop kun je een heleboel!
Zo heb ik een lelijke roze lamp voor maar 2.50 geverfd :D
En nog wat andere accessoires voor in huis hebben een wit likje verf gekregen, vervolgens even mijn creativiteit er op los gelaten en als resultaat krijg je dan dit:

Geen opmerkingen: