Welcomee

Heeey Mensen !
Welkom op m'n blog, hier komt egt VANALLES op te staan ! Wat ik meemaak, waar ik me mee bezig houdt, foto's en meer van zulke shit !

Op het moment ben ik ook bezig met Zero Days Project, dus bezoek ook deze blog even !
http://karin-zerodayproject.blogspot.com


XoXo

ENJOY !


zaterdag 4 april 2009

Lente !

Eindelijk ! Weg met de truien, dikke sokken, mutsen enzovoort! De lente weer is aangebroken, hoelang dit weer nog gaat aanhouden is natuurlijk niet bekend. Maar voorlopig is het heerlijk !! Weg met de winterdip !

Gister lekker fietstochtje gemaakt natuurlijk zonder jas ! Het was egt super weer, hopelijk wordt het vandaag ook weer zo fijn ! Heerlijk dat lente gevoel (:

__%5C__%5Cuimages%5Clente

1 opmerking:

Creaholica zei

jaaaaaaaa lekker heeee,
en nu regende het vannochtend, en is het bewolkt! lang leve..
maar het zou wel 17 graden worden hoorde ik op de radio.. hahaha

niet dat ik daar iets van merk, ben lekker aan het werk. jij dan? moet je zaterdags ook werken in de ldidlldf? xxxxxxxx