Welcomee

Heeey Mensen !
Welkom op m'n blog, hier komt egt VANALLES op te staan ! Wat ik meemaak, waar ik me mee bezig houdt, foto's en meer van zulke shit !

Op het moment ben ik ook bezig met Zero Days Project, dus bezoek ook deze blog even !
http://karin-zerodayproject.blogspot.com


XoXo

ENJOY !


zaterdag 4 april 2009

Vakantie 09

Deze zomer voor het eerst zonder ouders op vakantie naar het buitenland. Ik ga met Moniek, Nienke en Hilde naar een warm land, met Zon, Zee & Strand ! We gaan in de periode van 20 juli tot 3 augustus !

Morgen gaan we samen een super vakantie bestemming zoeken, om (natuurlijk ,nadat we onze examens hebben gehaald) de perfecte vakantie bestemming te zoeken !

 

 

WE HEBBEN ER ZIN IN !

beach-9.jpg long beaches image by katieballard

2 opmerkingen:

Creaholica zei

spanje, italie of eh.. IETS WARMS
echt wauw. ik hoop dat je het leuk gaat krijgen weet je

Charlotte de Gier zei

Ah, ik heb ook zo'n zin in de zomervakantie! Gelukkig is het hier nu al beter weer!
Hoop dat je iets leuks hebt uitgezocht!