Welcomee

Heeey Mensen !
Welkom op m'n blog, hier komt egt VANALLES op te staan ! Wat ik meemaak, waar ik me mee bezig houdt, foto's en meer van zulke shit !

Op het moment ben ik ook bezig met Zero Days Project, dus bezoek ook deze blog even !
http://karin-zerodayproject.blogspot.com


XoXo

ENJOY !


woensdag 6 mei 2009

Bevrijdingsfestival Overijssel

Gisteren was het 5 mei, in Nederland ook wel bekend als Bevrijdingsdag. Op deze dag is er in elke provincie een groot festival met verscheidene artiesten. Dit jaar ging ik (net als voorgaande jaren) naar Zwolle ! Het was een super dag, de line up was erg vet, waar onder andere Voicst, the Wombats, Ilse de lange, Sabrina Starke, De jeugd van Tegenwoordig, Bertolf, Guus Meeuwis bij zaten. Het enige wat tegenviel was het weer, tegen 3 uur 's middags werd het wat kouder, en het begon jammer genoeg ook te regenen. Maar goed dit laat bij mij de pret niet bederven, en we gingen nog mooi door tot bijna het einde van het festival. Hier onder nog even wat leuke "sfeer foto's & filmpjes ! ENJOY !

XoXo !

100_0469 Voicst !

100_0503 Ik & Nienke

100_0515 Gezelligheid !

100_0530 Patatje eten in Zwolle

100_0519

De jeugd van tegenwoordig !

100_0544 Nog meer gezelligheid !

 

1 opmerking:

Creaholica zei

bevrijdingsfestival was fakking gaat je weet toooocchhhhh


alleen ik had je letterlijk maar 1 sec gezien, haha. volgend jaar langer hoor. deal?