Welcomee

Heeey Mensen !
Welkom op m'n blog, hier komt egt VANALLES op te staan ! Wat ik meemaak, waar ik me mee bezig houdt, foto's en meer van zulke shit !

Op het moment ben ik ook bezig met Zero Days Project, dus bezoek ook deze blog even !
http://karin-zerodayproject.blogspot.com


XoXo

ENJOY !


zondag 7 juni 2009

Examens overleefd

WHOEHOE !

Eindelijk hebben we de examens gehad, na veel uren blokken, zitten de examens er eindelijk op! Heb een tijd niet kunnen bloggen, ben ook nog niet verder bezig geweest met m’n zero day project. Maar nu heb ik vakantie en ga ik m’n tijd goed besteden. Ik werk inmiddels bij de lidl, dus ga flink aan het werk om centjes te verdienen. Ook ben ik weer flink begonnen met mountainbiken, en daar wil ik nog even mee doorgaan.

18 juni krijg ik uitslag dus het blijft spannend !

xoxoxo

Geen opmerkingen: